Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Klocki do samochodów użytku codziennego, które nie wymagają sportowej wydajności. Zapewniają wyraźną poprawę skuteczności w porównaniu do klocków fabrycznych. Klocki StopTech Street oferują większy poziom tarcia, niskie pylenie, większą odporność na hałas i wibracje i stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur.Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.