Tarcze hamulcowe

Bezpośrednie zamienniki fabrycznych tarcz hamulcowych

Wszystkie nasze tarcze zapewniają lepsze chłodzenie i są zaprojektowane tak, aby oferować znaczne korzyści w skuteczności hamowania w porównaniu z częściami OEM. Posiadają również wiele nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych, które zapewniają optymalną siłę hamowania.

2-częściowe tarcze hamulcowe StopTech (oferowane w zestawach StopTech Big Brake) oferują zmniejszenie masy i zwiększenie wentylacji i chłodzenia, w większości przypadków przy zachowaniu oryginalnych wymiarów. Tarcze dwuczęściowe są lżejsze nawet o 3,6 kg i zapewniają skuteczniejsze hamowanie i lepszą trakcję.

Tarcze hamulcowe StopTech Sport (jednoczęściowe)

Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegają oszkleniu klocków i poprawiają skuteczność hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakości odlewu.

  • 1-częściowe tarcze hamulcowe
  • Idealne dopasowanie do samochodu
  • Wysoka jakość i skuteczność (porównywalna z OEM lub lepsza)
  • Symetryczne nacięcia dla lepszego przenoszenia i wydajności ciepła
  • Do wyboru tarcze nacinane, nawiercane lub nacinano-nawiercane
  • Pokryte powłoką antykorozyjną

Tarcze hamulcowe StopTech (dwuczęściowe)

2-częściowe pływające tarcze hamulcowe zapewniają duże korzyści w porównaniu do fabrycznych tarcz. Specjalnie zaprojektowana technologia AeroVane zapewnia nawet do 80% lepsze chłodzenie układu hamulcowego.

  • 2-częściowe tarcze hamulcowe (tylko w zestawach StopTech Big Brake)
  • Idealne dopasowanie do samochodu
  • Wysoka jakość i skuteczność
  • Technologia AeroVane zapewniające lepsze chłodzenie
  • Do wyboru nacinane lub nawiercane
  • Opcjonalnie ocynkowane wykończenie

Dlaczego powinieneś wymienić tarcze na lepsze

Sportowe tarcze hamulcowe StopTech to bezpośrednie zamienniki tarcz hamulcowych do standardowych zacisków. Oferują lepsze chłodzenie, a także inne zalety, których nie oferują dyski OEM.

Nawiercenia i nacięcia w tarczy zapewniają lepsze odprowadzenie pozostałości elementów ściernych klocka, które osadzają się między klockiem a tarczą. Specjalne wykończenie tarczy pomaga zapobiegać oszkleniu klocków i poprawia skuteczność hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Podstawową przewagą dwuczęściowych tarcz pływających nad jednoczęściowymi jest zmniejszenie nieresorowanej i całkowitej masy pojazdu. Osiąga się to za pomocą dwuczęściowej konstrukcji. Dodatkowo, wzrasta wydajność wentylacji, a to oznacza lepsze chłodzenie i mniejsze zanikanie układu hamulcowego.


Płatności obsługują
Partner logistyczny