Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Grupa APP została założona w 2003 roku. Początkowo działalność koncentrowała się na produkcji i dostawie wydajnych komponentów do producentów pojazdów w Ameryce Północnej, a następnie rozwinęło się to we własną sieć dystrybucji, działającą w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Chinach. W 2016 roku została utworzona dywizja APP Performance Brakes, której zadaniem jest projektowanie układów hamulcowych z wykorzystaniem wiodącej w branży technologii, co zapewnia wysoką skuteczność hamowania w każdych warunkach.
Grupa APP została założona w 2003 roku. Początkowo działalność koncentrowała się na produkcji i dostawie wydajnych komponentów do producentów pojazdów w Ameryce Północnej, a następnie rozwinęło się to we własną sieć dystrybucji, działającą w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Chinach. W 2016 roku została utworzona dywizja APP Performance Brakes, której zadaniem jest projektowanie układów hamulcowych z wykorzystaniem wiodącej w branży technologii, co zapewnia wysoką skuteczność hamowania w każdych warunkach.
Advanced Performance Parts jest wiodącym innowatorem i dystrybutorem światowej klasy komponentów i układów hamulcowych do samochodów wyścigowych oraz samochodów o wysokich osiągach i pojazdów opancerzonych, na ulicach i torach.
W swojej ofercie posiada wysokowydajne dwuczęściowe tarcze hamulcowe, zestawy dużego hamulce, płyny hamulcowe, a wkrótce także wyczynowe klocki hamulcowe.
Płyn hamulcowy zapewniający najwyższą wydajność w warunkach, w których układy hamulcowe muszą działać w bardzo wysokich temperaturach. Produkt szeroko stosowany w przemyśle wyścigowym i zbrojeniowym na całym świecie.Produkt jest zgodny z aktualną specyfikacją US FMVSS nr 116 DOT 4, jest legalny w Stanach Zjednoczonych i KanadzieTypowa temperatura wrzenia...
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim