Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.63055SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 6x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 355Wysokość całkowita [mm]: 59,3Średnica otworu centrującego [mm]: 73,4Grubość max/min [mm]: 32,0/30,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.63056SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 6x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 355Wysokość całkowita [mm]: 52Średnica otworu centrującego [mm]: 73,4Grubość max/min [mm]: 32,0/30,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.63055L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 6x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 355Wysokość całkowita [mm]: 59,3Średnica otworu centrującego [mm]: 73,4Grubość max/min [mm]: 32,0/30,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.63056L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 6x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 355Wysokość całkowita [mm]: 52Średnica otworu centrującego [mm]: 73,4Grubość max/min [mm]: 32,0/30,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.63055L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 6x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 355Wysokość całkowita [mm]: 59,3Średnica otworu centrującego [mm]: 73,4Grubość max/min [mm]: 32,0/30,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.63056L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 6x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 355Wysokość całkowita [mm]: 52Średnica otworu centrującego [mm]: 73,4Grubość max/min [mm]: 32,0/30,0
Klocki do samochodów użytku codziennego, które nie wymagają sportowej wydajności. Zapewniają wyraźną poprawę skuteczności w porównaniu do klocków fabrycznych. Klocki StopTech Street oferują większy poziom tarcia, niskie pylenie, większą odporność na hałas i wibracje i stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur.Cena za komplet na oś.
Zestaw Big Brake Kit na tylną oś - 83.263.0047.xx. W skład zestawu wchodzą zaciski 4-tłoczkowe (2 szt.), tarcze 2-częściowe (2 szt.), klocki (kpl.), jarzma (2 szt.), przewody hamulcowe w stalowym oplocie (2 szt.) oraz zestaw montażowy (kpl.). Proszę skorzystać z menu po prawej stronie, aby wybrać kolor zacisku oraz rodzaj tarczy.Średnica tarczy [mm]:...
Zestaw Big Brake Kit na przednią oś - 83.263.6800.xx. W skład zestawu wchodzą zaciski 6-tłoczkowe (2 szt.), tarcze 2-częściowe (2 szt.), klocki (kpl.), jarzma (2 szt.), przewody hamulcowe w stalowym oplocie (2 szt.) oraz zestaw montażowy (kpl.). Proszę skorzystać z menu po prawej stronie, aby wybrać kolor zacisku oraz rodzaj tarczy.Średnica tarczy [mm]:...
Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych
Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series wykonane są ze stali o wysokiej zawartości węgla. Formuła XG-150 została zaprojektowana tak, aby umożliwiać tarczy radzenie sobie ze ekstremalnymi temperaturami przez dłuższy czas. Bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych, charakteryzujący się wysokiej jakości wykonaniem. Dla kierowców szukających zwiekszonej skuteczności...
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series wykonane są ze stali o wysokiej zawartości węgla. Formuła XG-150 została zaprojektowana tak, aby umożliwiać tarczy radzenie sobie ze ekstremalnymi temperaturami przez dłuższy czas. Bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych, charakteryzujący się wysokiej jakości wykonaniem. Dla kierowców szukających zwiekszonej skuteczności...
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
Tarcze dwuczęściowe DBA serii 5000 posiadają dzwony Alumalite wykonane z aluminium 6061-T6 znanego z zastosowań lotniczych. Ultralekki dzwon zmniejsza masę nieresorowaną, poprawiając właściwości jezdne, a także umożliwiając równomierne rozszerzenie tarczy podczas intensywnego użytkowania. Dzięki specjalnie zaprojektowanym nacięciom na tarczy, odprowadzone...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.