Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
UWAGA! Wybrany samochód ma więcej niż jeden fabryczny system hamulcowy. Wpływa to na dobór części zamiennych! Przed zakupem należy sprawdzić, który system jest zamontowany w samochodzie.
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.39000SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 272,5Wysokość całkowita [mm]: 69Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 12,7/11,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.39001SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 295,5Wysokość całkowita [mm]: 88,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 9,6/8,6
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia i nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia i nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.39000L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 272,5Wysokość całkowita [mm]: 69Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 12,7/11,4
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.00430. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.00440. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...