Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
UWAGA! Wybrany samochód ma więcej niż jeden fabryczny system hamulcowy. Wpływa to na dobór części zamiennych! Przed zakupem należy sprawdzić, który system jest zamontowany w samochodzie.
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.20002SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x111,1Średnica zewnętrzna [mm]: 284Wysokość całkowita [mm]: 60,5Średnica otworu centrującego [mm]: 82,6Grubość max/min [mm]: 24,2/22,9
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.20013SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,7Średnica zewnętrzna [mm]: 305Wysokość całkowita [mm]: 67,9Średnica otworu centrującego [mm]: 73,8Grubość max/min [mm]: 20,0/18,5
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.20002L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x111,1Średnica zewnętrzna [mm]: 284Wysokość całkowita [mm]: 60,5Średnica otworu centrującego [mm]: 82,6Grubość max/min [mm]: 24,2/22,9
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.20010L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,7Średnica zewnętrzna [mm]: 294,5Wysokość całkowita [mm]: 67,9Średnica otworu centrującego [mm]: 73,8Grubość max/min [mm]: 10,0/8,8
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.20013L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,7Średnica zewnętrzna [mm]: 305Wysokość całkowita [mm]: 67,9Średnica otworu centrującego [mm]: 73,8Grubość max/min [mm]: 20,0/18,5
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.20002L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x111,1Średnica zewnętrzna [mm]: 284Wysokość całkowita [mm]: 60,5Średnica otworu centrującego [mm]: 82,6Grubość max/min [mm]: 24,2/22,9
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.20013L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,7Średnica zewnętrzna [mm]: 305Wysokość całkowita [mm]: 67,9Średnica otworu centrującego [mm]: 73,8Grubość max/min [mm]: 20,0/18,5
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.01350. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.05170. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.06881. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.