EBC Brakes EBC Brakes

Największy asortyment klocków i tarcz hamulcowych na świecie do różnych zastosowań

EBC Brakes produkuje największą gamę klocków i tarcz hamulcowych na świecie, z ponad 5000 numerami części dla każdego typu poruszającego się pojazdu. Hamulce EBC są produkowane w jednej z dwóch specjalistycznych fabryk w Wielkiej Brytanii i USA. EBC Brakes jest światowym liderem pod względem technologii, kontroli jakości, wydajności produktów i obsługi klienta.

Największy asortyment klocków i tarcz hamulcowych na świecie do różnych zastosowań


EBC Brakes produkuje największą gamę klocków i tarcz hamulcowych na świecie, z ponad 5000 numerami części dla każdego typu poruszającego się pojazdu. Hamulce EBC są produkowane w jednej z dwóch specjalistycznych fabryk w Wielkiej Brytanii i USA. EBC Brakes jest światowym liderem pod względem technologii, kontroli jakości, wydajności produktów i obsługi klienta.


EBC Brakes powstało w 1978 roku w Wielkiej Brytanii, zaczynając od opracowywania projektów układów hamulcowych dla rynku wtórnego. W drugiej połowie lat 80-tych, po rozszerzeniu swojej działalności poza Europę, grupa EBC stała się czołowym producentem części zamiennych na świecie, tym samym stając się światowym liderem w dziedzinie sportowych, wyczynowych i tuningowych klocków i tarcz hamulcowych.


EBC dostosowuje się do wymagań i preferencji swoich klientów, oferując szeroką gamę klocków i tarcz hamulcowych, poprawiając skuteczność hamowania nawet do 50% w porównaniu do części oryginalnych.

Więcej
Pokazuje 5841 - 5920 z 8536 elementów
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    Produkt na zamówienie
    1 126,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    1 194,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    1 445,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    914,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    Produkt na zamówienie
    604,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?121
    • Wysokość (mm): 50
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    1 257,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 45
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    1 489,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?116
    • Wysokość (mm): 51
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    603,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?126
    • Wysokość (mm): 63
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    1 897,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 52
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    1 211,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?177
    • Wysokość (mm): 59
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    1 523,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    996,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?192
    • Wysokość (mm): 73
    • Grubość (mm): 21
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?151
    • Wysokość (mm): 61
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    599,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?78
    • Wysokość (mm): 55
    • Grubość (mm): 14
    Produkt na zamówienie
    640,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    2 050,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?104
    • Wysokość (mm): 53
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    819,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?115
    • Wysokość (mm): 50
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    688,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?155
    • Wysokość (mm): 70
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    756,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 53
    • Grubość (mm): 16.5
    Produkt na zamówienie
    1 000,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?151
    • Wysokość (mm): 53
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    1 420,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?124
    • Wysokość (mm): 63
    • Grubość (mm): 20
    Produkt na zamówienie
    1 256,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?121
    • Wysokość (mm): 50
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    1 365,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?130
    • Wysokość (mm): 44
    • Grubość (mm): 15
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?149
    • Wysokość (mm): 50
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    1 737,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?149
    • Wysokość (mm): 59
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    964,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?164
    • Wysokość (mm): 69
    • Grubość (mm): 19
    Produkt na zamówienie
    1 250,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?140
    • Wysokość (mm): 65
    • Grubość (mm): 19
    Produkt na zamówienie
    1 187,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?137
    • Wysokość (mm): 57
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    943,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 53
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    676,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?145
    • Wysokość (mm): 63
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    865,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    1 340,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 60
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    740,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?111
    • Wysokość (mm): 46
    • Grubość (mm): 15
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?88
    • Wysokość (mm): 71
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    609,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?145
    • Wysokość (mm): 62
    • Grubość (mm): 19
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?160
    • Wysokość (mm): 65
    • Grubość (mm): 19
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?131
    • Wysokość (mm): 75
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    1 269,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?116
    • Wysokość (mm): 50
    • Grubość (mm): 17
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?96
    • Wysokość (mm): 44
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    1 117,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?131
    • Wysokość (mm): 52
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    573,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 51
    • Grubość (mm): 16
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    2 009,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?119
    • Wysokość (mm): 71
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    802,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?78
    • Wysokość (mm): 66
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    540,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?97
    • Wysokość (mm): 65
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    909,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?112
    • Wysokość (mm): 39
    • Grubość (mm): 14
    Produkt na zamówienie
    848,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?98
    • Wysokość (mm): 68
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    1 457,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 43
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    1 026,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    1 021,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?62
    • Wysokość (mm): 57
    • Grubość (mm): 14
    Produkt na zamówienie
    577,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?151
    • Wysokość (mm): 60
    • Grubość (mm): 20
    Produkt na zamówienie
    1 519,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): 89
    • Wysokość (mm): 70
    • Grubość (mm): 19
    Produkt na zamówienie
    670,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): 76
    • Wysokość (mm): 58
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    568,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    777,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?158
    • Wysokość (mm): 57
    • Grubość (mm): 19
    Produkt na zamówienie
    978,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?151
    • Wysokość (mm): 46
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    531,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?100
    • Wysokość (mm): 65
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    509,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?125
    • Wysokość (mm): 38
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    551,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?119
    • Wysokość (mm): 46
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    705,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?138
    • Wysokość (mm): 49
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    708,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?85
    • Wysokość (mm): 43
    • Grubość (mm): 14
    Produkt na zamówienie
    563,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): 60
    • Wysokość (mm): 68
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    881,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?105
    • Wysokość (mm): 55
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    487,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód / tył
    • Długość (mm): ?97
    • Wysokość (mm): 67
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    814,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?90
    • Wysokość (mm): 54
    • Grubość (mm): 13
    Produkt na zamówienie
    585,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    Produkt na zamówienie
    419,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?87
    • Wysokość (mm): 53
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    561,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?156
    • Wysokość (mm): 63
    • Grubość (mm): 19
    Produkt na zamówienie
    930,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 44
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    545,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    Produkt na zamówienie
    631,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód / tył
    • Długość (mm): 49
    • Wysokość (mm): 67
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    788,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: tył
    • Długość (mm): ?107
    • Wysokość (mm): 39
    • Grubość (mm): 13
    Produkt na zamówienie
    665,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód / tył
    Produkt na zamówienie
    698,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?89
    • Wysokość (mm): 70
    • Grubość (mm): 16
    Produkt na zamówienie
    737,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?157
    • Wysokość (mm): 52
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    644,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?106
    • Wysokość (mm): 76
    • Grubość (mm): 15
    Produkt na zamówienie
    864,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód / tył
    • Długość (mm): 131
    • Wysokość (mm): 71
    • Grubość (mm): 18
    Produkt na zamówienie
    1 042,00 zł
  • Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.

    • Strona zabudowy: przód
    • Długość (mm): ?123
    • Wysokość (mm): 44
    • Grubość (mm): 17
    Produkt na zamówienie
    628,00 zł
Pokazuje 5841 - 5920 z 8536 elementów
Płatności obsługują
Partner logistyczny