Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.42080SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 320Wysokość całkowita [mm]: 49,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 28,1/26,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.42088SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 307,7Wysokość całkowita [mm]: 62,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 16,0/14,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.42080L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 320Wysokość całkowita [mm]: 49,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 28,1/26,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.42088L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 307,7Wysokość całkowita [mm]: 62,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 16,0/14,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.42080L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 320Wysokość całkowita [mm]: 49,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 28,1/26,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.42088L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 307,7Wysokość całkowita [mm]: 62,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 16,0/14,0
Tarcze hamulcowe StopTech Select Sport to wysokiej jakości nawiercane i nacinane tarcze charakteryzujące się atrakcyjnym wyglądem oraz zapewniając zwiększoną wydajność hamowania. Powłoka cynkowa zapewnia lepszą ochronę przed korozją, wydłużając żywotność tarcz. Tarcze wykonane są ze stopu stali G11, posiadają wykończenia niekierunkowe.
Tarcze hamulcowe StopTech Select Sport to wysokiej jakości nawiercane i nacinane tarcze charakteryzujące się atrakcyjnym wyglądem oraz zapewniając zwiększoną wydajność hamowania. Powłoka cynkowa zapewnia lepszą ochronę przed korozją, wydłużając żywotność tarcz. Tarcze wykonane są ze stopu stali G11, posiadają wykończenia niekierunkowe.
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.08880. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.09050. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Sport - 309.08880. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Sport - 309.09050. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Klocki hamulcowe DBA Street Performance (SP) zostały zaprojektowane z myślą o kierowcach poszukujących lepszej skuteczności hamowania w porównaniu z klockami seryjnymi. DBA Street Performance zostało opracowane w celu zapewnienia skutecznej reakcji na tarcie podczas hamowania i zapewnienia niskiego zużycia i niskiej emisji pyłu. Klocki przenaczone do...
Klocki hamulcowe DBA Xtreme Performance zostały zaprojektowane z myślą o kierowcach poszukujących wysokiej skuteczności działania w niskich i wysokich temperaturach. Gama XP przeznaczona jest do zastosowań w ciężkich warunkach, w których wymagany jest wyższy poziom tarcia. Klocki przenaczone do pojazdów ulicznych, zmodernizowanych pojazdów 4WD, a także...
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
Tarcze hamulcowe DBA z serii Street X Gold posiadają unikalne wykończenie z nacięciami i nawiertami, umożliwiając pozbycie się większej ilości pyłu i gazów pochodzących z tarcia klocków hamulcowych, co zapewnia lepszą skuteczność hamowania. Dzwon tarczy charakteryzuje się atrakcyjnym złotym wykończeniem. Tarcze DBA X Gold są popularną alternatywą dla...
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series wykonane są ze stali o wysokiej zawartości węgla. Formuła XG-150 została zaprojektowana tak, aby umożliwiać tarczy radzenie sobie ze ekstremalnymi temperaturami przez dłuższy czas. Bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych, charakteryzujący się wysokiej jakości wykonaniem. Dla kierowców szukających zwiekszonej skuteczności...
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series XS to najwyższej jakości bezkierunkowe, nawiercane krzyżowo i nacinane tarcze hamulcowe DBA. Dzięki zastosowaniu nawiertów i nacięć zwiękoszna jest liczba punktów wylotowych, umożliwiających pozbycie się gazów i pozostałości materiału ciernego z klocków hamulcowych. Tarcze wykonane ze stali z wysoką zawartością węgla z...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...
Klocki Endless Super Street Y-Sports zapewniają wysoką wydajność nawet w początkowej fazie hamowania, działając również w niskich temperaturach. Mieszanka, opracowana z myślą o wielu wielokrotnych hamowaniach, wykorzystuje specjalny materiał żywiczny, który charakteryzuje się wysoką miękkością, ale także jest mocny i odporny na wysokie temperatury.Te...
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.
Klocki Endless Super Street Y-Sports zapewniają wysoką wydajność nawet w początkowej fazie hamowania, działając również w niskich temperaturach. Mieszanka, opracowana z myślą o wielu wielokrotnych hamowaniach, wykorzystuje specjalny materiał żywiczny, który charakteryzuje się wysoką miękkością, ale także jest mocny i odporny na wysokie temperatury.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Klocki przeznaczone do samochodów ulicznych o wysokich osiągach. Najwyższej jakości zamiennik dla amerykańskich muscle carów, europejskich sedanów i samochodów tuningowych.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego