Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.40017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 48,2Średnica otworu centrującego [mm]: 61Grubość max/min [mm]: 10,0/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.40017L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 48,2Średnica otworu centrującego [mm]: 61Grubość max/min [mm]: 10,0/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.40017L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 48,2Średnica otworu centrującego [mm]: 61Grubość max/min [mm]: 10,0/8,0
Tarcze hamulcowe StopTech Select Sport to wysokiej jakości nawiercane i nacinane tarcze charakteryzujące się atrakcyjnym wyglądem oraz zapewniając zwiększoną wydajność hamowania. Powłoka cynkowa zapewnia lepszą ochronę przed korozją, wydłużając żywotność tarcz. Tarcze wykonane są ze stopu stali G11, posiadają wykończenia niekierunkowe.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.