Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.40021SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 262Wysokość całkowita [mm]: 44,6Średnica otworu centrującego [mm]: 64,1Grubość max/min [mm]: 21,0/19,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.40060SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 260Wysokość całkowita [mm]: 48,5Średnica otworu centrującego [mm]: 61Grubość max/min [mm]: 10,0/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.40021L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 262Wysokość całkowita [mm]: 44,6Średnica otworu centrującego [mm]: 64,1Grubość max/min [mm]: 21,0/19,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.40060L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 260Wysokość całkowita [mm]: 48,5Średnica otworu centrującego [mm]: 61Grubość max/min [mm]: 10,0/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.40021L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 262Wysokość całkowita [mm]: 44,6Średnica otworu centrującego [mm]: 64,1Grubość max/min [mm]: 21,0/19,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.40060L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 260Wysokość całkowita [mm]: 48,5Średnica otworu centrującego [mm]: 61Grubość max/min [mm]: 10,0/8,0
Tarcze hamulcowe StopTech Select Sport to wysokiej jakości nawiercane i nacinane tarcze charakteryzujące się atrakcyjnym wyglądem oraz zapewniając zwiększoną wydajność hamowania. Powłoka cynkowa zapewnia lepszą ochronę przed korozją, wydłużając żywotność tarcz. Tarcze wykonane są ze stopu stali G11, posiadają wykończenia niekierunkowe.
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.05370. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Sport - 309.05370. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Wysokowęglowe tarcze hamulcowe EBC Blade BSD to wysoko wydajne tarcze, wykonane z unikalnego materiału znanego jako „discalloy”. Tarcze o wysokiej zawartości węgla i krzemu ze specjalnie zaprojektowanymi nacięciami w kształcie ostrza, które skutecznie usuwają gazy i zanieczyszczenia oraz redukują hałas w trakcie hamowania.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...
Klocki Endless Super Street Y-Sports zapewniają wysoką wydajność nawet w początkowej fazie hamowania, działając również w niskich temperaturach. Mieszanka, opracowana z myślą o wielu wielokrotnych hamowaniach, wykorzystuje specjalny materiał żywiczny, który charakteryzuje się wysoką miękkością, ale także jest mocny i odporny na wysokie temperatury.Te...
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Klocki przeznaczone do samochodów ulicznych o wysokich osiągach. Najwyższej jakości zamiennik dla amerykańskich muscle carów, europejskich sedanów i samochodów tuningowych.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Girodisc S/S (Street/Strip) to klocki hamulcowe z mieszanką o wysokiej wydajności, które sprawdzają się zarówno na ulicy, jak i na torze. Klocki cechuje wysoka efektywność przy niewielkim nacisku na hamulec, co przekłada się na precyzyjne dozowanie siły hamowania oraz optymalne działanie w niskich temperaturach. Wszystkie klocki hamulcowe Street/Strip są...
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.