Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.61070SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 253Wysokość całkowita [mm]: 33Średnica otworu centrującego [mm]: 63,5Grubość max/min [mm]: 10,1/8,9
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.61070L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 253Wysokość całkowita [mm]: 33Średnica otworu centrującego [mm]: 63,5Grubość max/min [mm]: 10,1/8,9
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.61070L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 253Wysokość całkowita [mm]: 33Średnica otworu centrującego [mm]: 63,5Grubość max/min [mm]: 10,1/8,9
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.01630. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Wysokowęglowe tarcze hamulcowe EBC Blade BSD to wysoko wydajne tarcze, wykonane z unikalnego materiału znanego jako „discalloy”. Tarcze o wysokiej zawartości węgla i krzemu ze specjalnie zaprojektowanymi nacięciami w kształcie ostrza, które skutecznie usuwają gazy i zanieczyszczenia oraz redukują hałas w trakcie hamowania.
Wysokowęglowe tarcze hamulcowe EBC Blade BSD to wysoko wydajne tarcze, wykonane z unikalnego materiału znanego jako „discalloy”. Tarcze o wysokiej zawartości węgla i krzemu ze specjalnie zaprojektowanymi nacięciami w kształcie ostrza, które skutecznie usuwają gazy i zanieczyszczenia oraz redukują hałas w trakcie hamowania.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.