Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.61071SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 299,9Wysokość całkowita [mm]: 44,4Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6Grubość max/min [mm]: 24,0/22,2
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.61074SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 280Wysokość całkowita [mm]: 33Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6Grubość max/min [mm]: 10,1/9,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.61071L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 299,9Wysokość całkowita [mm]: 44,4Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6Grubość max/min [mm]: 24,0/22,2
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.61074L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 280Wysokość całkowita [mm]: 33Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6Grubość max/min [mm]: 10,1/9,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.61071L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 299,9Wysokość całkowita [mm]: 44,4Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6Grubość max/min [mm]: 24,0/22,2
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.61074L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x108,0Średnica zewnętrzna [mm]: 280Wysokość całkowita [mm]: 33Średnica otworu centrującego [mm]: 63,6Grubość max/min [mm]: 10,1/9,0
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.08860. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.09700. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Sport - 309.08860. Cena za komplet na oś.
Performance Brake Solutions (PBS) to wiodący producent klocków hamulcowych przeznaczonych na tory wyścigowe. Szeroko stosowane w brytyjskich seriach wyściogwych jak TCR, Hot Hatch Cup UK czy Type-R Cup. Produkty PBS zostały dokładnie przetestowane w szeregu konkurencyjnych serii wyścigowych w Europie.Mieszanka ProTrack wykonana jest z materiału...
Performance Brake Solutions (PBS) to wiodący producent klocków hamulcowych przeznaczonych na tory wyścigowe. Szeroko stosowane w brytyjskich seriach wyściogwych jak TCR, Hot Hatch Cup UK czy Type-R Cup. Produkty PBS zostały dokładnie przetestowane w szeregu konkurencyjnych serii wyścigowych w Europie.ProRace to klocki ceramiczne, które mają wysoki...
Performance Brake Solutions (PBS) to wiodący producent klocków hamulcowych przeznaczonych na tory wyścigowe. Szeroko stosowane w brytyjskich seriach wyściogwych jak TCR, Hot Hatch Cup UK czy Type-R Cup. Produkty PBS zostały dokładnie przetestowane w szeregu konkurencyjnych serii wyścigowych w Europie.Mieszanka ProTrack wykonana jest z materiału...
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Klocki przeznaczone do samochodów ulicznych o wysokich osiągach. Najwyższej jakości zamiennik dla amerykańskich muscle carów, europejskich sedanów i samochodów tuningowych.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Klocki przeznaczone do samochodów ulicznych o wysokich osiągach. Najwyższej jakości zamiennik dla amerykańskich muscle carów, europejskich sedanów i samochodów tuningowych.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.