Filtry

Producent
Wydajność
Strona zabudowy
Wykończenie tarczy

CHEVROLET Corvette (C8) 6.2 Stingray 495HP (2020-)

Pokazuje 1 - 3 z 3 elementów
  • Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych

    • Strona zabudowy: przód
    • Średnica zewnętrzna (mm): 344.6
    • Wysokość całkowita (mm): 51.1
    • Grubość tarczy max/min (mm): 30/28
    Produkt na zamówienie
    6 990,00 zł
  • Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych

    • Strona zabudowy: tył
    • Średnica zewnętrzna (mm): 350
    • Wysokość całkowita (mm): 46.5
    • Grubość tarczy max/min (mm): 27/25
    Produkt na zamówienie
    6 990,00 zł
  • Podkładki pod klocki Girodisc wykonane są z tytanu, który ma niską przewodność cieplną. Pomagają zapobiegać wrzeniu płynu hamulcowego, poprzez umieszczenie cienkiej tytanowej blaszki między tylną częścią klocka a tłokami, powstrzymując przenoszenie ciepła na tłoki i płyn. Dzięki izolacji termicznej, układ hamulcowy jest bardziej wytrzymały i posiada...

    • Strona zabudowy: tył
    Produkt na zamówienie
    600,00 zł
Pokazuje 1 - 3 z 3 elementów
Płatności obsługują
Partner logistyczny