Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
UWAGA! Wybrany samochód ma więcej niż jeden fabryczny system hamulcowy. Wpływa to na dobór części zamiennych! Przed zakupem należy sprawdzić, który system jest zamontowany w samochodzie.
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.33003SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 35,1Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 11,9/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.33012SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 38,6Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 19,9/18,0
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia i nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.33012L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 38,6Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 19,9/18,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.33003L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 35,1Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 11,9/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.33012L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 38,6Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 19,9/18,0
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze dwuczęściowe DBA serii 5000 posiadają dzwony Alumalite wykonane z aluminium 6061-T6 znanego z zastosowań lotniczych. Ultralekki dzwon zmniejsza masę nieresorowaną, poprawiając właściwości jezdne, a także umożliwiając równomierne rozszerzenie tarczy podczas intensywnego użytkowania. Dzięki specjalnie zaprojektowanym nacięciom na tarczy, odprowadzone...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.