Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.33102SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,3Średnica zewnętrzna [mm]: 309,9Wysokość całkowita [mm]: 42,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 21,8/20,0
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia i nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.33102L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,3Średnica zewnętrzna [mm]: 309,9Wysokość całkowita [mm]: 42,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 21,8/20,0
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.33102L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,3Średnica zewnętrzna [mm]: 309,9Wysokość całkowita [mm]: 42,2Średnica otworu centrującego [mm]: 68Grubość max/min [mm]: 21,8/20,0
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.10180. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.10290. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Sport - 309.10180. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Sport - 309.10290. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe RP-1 EBC Racing, to niezwykle wydajne klocki hamulcowe (wyscigowe), zaprojektowane z mysla o pojazdach majacych najwyzsze osiagi. RP-1 ma bardzo stabilny wspólczynnik tarcia do i powyzej 750 stopni Celsjusza, co czyni go doskonalym narzedziem dla najbardziej wymagajacych kierowców.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyscigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciezkich samochodów wyczynowych jezdzacych ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyscigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X maja bardzo stabilny wspólczynnik tarcia 0,55mu i sa zdolne do pracy w temperaturach w...
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Klocki przeznaczone do samochodów ulicznych o wysokich osiągach. Najwyższej jakości zamiennik dla amerykańskich muscle carów, europejskich sedanów i samochodów tuningowych.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Klocki przeznaczone do samochodów ulicznych o wysokich osiągach. Najwyższej jakości zamiennik dla amerykańskich muscle carów, europejskich sedanów i samochodów tuningowych.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Girodisc Magic Pads to klocki hamulcowe charakteryzujące się niskim hałasem i zredukowanym pyleniem. Wytwarzają znacznie mniej pyłu niż fabryczne i inne wyczynowe klocki hamulcowe. Dodatkowo cechują się wysoką efektywnością przy niewielkim nacisku na hamulec oraz optymalnym działaniem w niskich temperaturach. Wszystkie klocki hamulcowe Magic Pads są...
Girodisc S/S (Street/Strip) to klocki hamulcowe z mieszanką o wysokiej wydajności, które sprawdzają się zarówno na ulicy, jak i na torze. Klocki cechuje wysoka efektywność przy niewielkim nacisku na hamulec, co przekłada się na precyzyjne dozowanie siły hamowania oraz optymalne działanie w niskich temperaturach. Wszystkie klocki hamulcowe Street/Strip są...
Podkładki pod klocki Girodisc wykonane są z tytanu, który ma niską przewodność cieplną. Pomagają zapobiegać wrzeniu płynu hamulcowego, poprzez umieszczenie cienkiej tytanowej blaszki między tylną częścią klocka a tłokami, powstrzymując przenoszenie ciepła na tłoki i płyn. Dzięki izolacji termicznej, układ hamulcowy jest bardziej wytrzymały i posiada...
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.