Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
UWAGA! Wybrany samochód ma więcej niż jeden fabryczny system hamulcowy. Wpływa to na dobór części zamiennych! Przed zakupem należy sprawdzić, który system jest zamontowany w samochodzie.
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.33003SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 35,1Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 11,9/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.33012SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 38,6Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 19,9/18,0
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia i nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.33012L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 38,6Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 19,9/18,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.33003L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 35,1Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 11,9/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.33012L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 4x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 239Wysokość całkowita [mm]: 38,6Średnica otworu centrującego [mm]: 65Grubość max/min [mm]: 19,9/18,0
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.05690. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze dwuczęściowe DBA serii 5000 posiadają dzwony Alumalite wykonane z aluminium 6061-T6 znanego z zastosowań lotniczych. Ultralekki dzwon zmniejsza masę nieresorowaną, poprawiając właściwości jezdne, a także umożliwiając równomierne rozszerzenie tarczy podczas intensywnego użytkowania. Dzięki specjalnie zaprojektowanym nacięciom na tarczy, odprowadzone...
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Klocki hamulcowe Hawk High Performance Street (HPS) zwiększają osiągi siły hamowania w porównaniu do standardowych zamienników w pojazdach dopuszczonych do ruchu ulicznego
Klocki hamulcowe HP Plus firmy Hawk Performance to idealne rozwiązanie dla kierowców uczestniczących w zawodach Autocross i Track Day, którzy poszukują mieszanki wyścigowej o wysokich osiągach.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.