Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.44095SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 275Wysokość całkowita [mm]: 47,5Średnica otworu centrującego [mm]: 62Grubość max/min [mm]: 30,0/28,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.44096SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 281Wysokość całkowita [mm]: 46,5Średnica otworu centrującego [mm]: 62Grubość max/min [mm]: 22,0/21,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.44095L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 275Wysokość całkowita [mm]: 47,5Średnica otworu centrującego [mm]: 62Grubość max/min [mm]: 30,0/28,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.44096L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 281Wysokość całkowita [mm]: 46,5Średnica otworu centrującego [mm]: 62Grubość max/min [mm]: 22,0/21,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.44096L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x114,3Średnica zewnętrzna [mm]: 281Wysokość całkowita [mm]: 46,5Średnica otworu centrującego [mm]: 62Grubość max/min [mm]: 22,0/21,0
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.06570. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysoko nawęglane na przednią oś z serii StopTech Sport - 309.05820Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Sport - 309.06570. Cena za komplet na oś.
Zapewniają doskonałą żywotność zarówno klocków, jak i tarczPracują w zakresie tempratur od 35°C do 760°C (nie wymagają dogrzewania)Oferują szeroki współczynnik tarcia: od 0,40 µ do 0,68 µNiezrównana skuteczność hamowania, reakcja i kontrola w każdych warunkachPrzeznaczone do samochodów o wysokich osiągach, używanych zarówno na torze, jak i poza nim
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...
Klocki Endless Super Street Y-Sports zapewniają wysoką wydajność nawet w początkowej fazie hamowania, działając również w niskich temperaturach. Mieszanka, opracowana z myślą o wielu wielokrotnych hamowaniach, wykorzystuje specjalny materiał żywiczny, który charakteryzuje się wysoką miękkością, ale także jest mocny i odporny na wysokie temperatury.Te...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.