Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.37001SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x126,0Średnica zewnętrzna [mm]: 282,5Wysokość całkowita [mm]: 35Średnica otworu centrującego [mm]: 107Grubość max/min [mm]: 20,0/19,1
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.37007SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 289Wysokość całkowita [mm]: 71Średnica otworu centrującego [mm]: 103Grubość max/min [mm]: 20,0/18,6
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.37001L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x126,0Średnica zewnętrzna [mm]: 282,5Wysokość całkowita [mm]: 35Średnica otworu centrującego [mm]: 107Grubość max/min [mm]: 20,0/19,1
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.37007L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 289Wysokość całkowita [mm]: 71Średnica otworu centrującego [mm]: 103Grubość max/min [mm]: 20,0/18,6
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.37001L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x126,0Średnica zewnętrzna [mm]: 282,5Wysokość całkowita [mm]: 35Średnica otworu centrującego [mm]: 107Grubość max/min [mm]: 20,0/19,1
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.37007L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 289Wysokość całkowita [mm]: 71Średnica otworu centrującego [mm]: 103Grubość max/min [mm]: 20,0/18,6
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.