Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
UWAGA! Wybrany samochód ma więcej niż jeden fabryczny system hamulcowy. Wpływa to na dobór części zamiennych! Przed zakupem należy sprawdzić, który system jest zamontowany w samochodzie.
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.38016SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 285Wysokość całkowita [mm]: 42,1Średnica otworu centrującego [mm]: 69,9Grubość max/min [mm]: 24,8/22,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.38017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 302Wysokość całkowita [mm]: 45,1Średnica otworu centrującego [mm]: 69,9Grubość max/min [mm]: 28,0/25,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.38018SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 278Wysokość całkowita [mm]: 41,5Średnica otworu centrującego [mm]: 65,3Grubość max/min [mm]: 12,0/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.38019SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 292Wysokość całkowita [mm]: 41,5Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5Grubość max/min [mm]: 20,0/18,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.38016L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 285Wysokość całkowita [mm]: 42,1Średnica otworu centrującego [mm]: 69,9Grubość max/min [mm]: 24,8/22,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.38017L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 302Wysokość całkowita [mm]: 45,1Średnica otworu centrującego [mm]: 69,9Grubość max/min [mm]: 28,0/25,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.38018L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 278Wysokość całkowita [mm]: 41,5Średnica otworu centrującego [mm]: 65,3Grubość max/min [mm]: 12,0/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.38019L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 292Wysokość całkowita [mm]: 41,5Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5Grubość max/min [mm]: 20,0/18,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.38016L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 285Wysokość całkowita [mm]: 42,1Średnica otworu centrującego [mm]: 69,9Grubość max/min [mm]: 24,8/22,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.38017L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 302Wysokość całkowita [mm]: 45,1Średnica otworu centrującego [mm]: 69,9Grubość max/min [mm]: 28,0/25,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.38018L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 278Wysokość całkowita [mm]: 41,5Średnica otworu centrującego [mm]: 65,3Grubość max/min [mm]: 12,0/10,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.38019L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 292Wysokość całkowita [mm]: 41,5Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5Grubość max/min [mm]: 20,0/18,0
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.09720. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe z serii EBC OrangeStuff to produkt do użytku torowego oraz wyścigowego. Specjalnie zaprojektowana mieszanka okładziny ciernej pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomie 0,5 - 0,6. Głębokie rowki w okładzinie w kształcie litery „V” służą do wyłapywania brudu, gruzu i kurzu, a także ułatwiają wentylację.
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.