Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe StopTech Sport OE Style zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych. OE Style to seria tarcz wizualnie wzorowanych na tarczach...
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.38011SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 286Wysokość całkowita [mm]: 69,2Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5Grubość max/min [mm]: 9,9/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.38012SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 288Wysokość całkowita [mm]: 42,2Średnica otworu centrującego [mm]: 70Grubość max/min [mm]: 25,0/22,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.38011L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 286Wysokość całkowita [mm]: 69,2Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5Grubość max/min [mm]: 9,9/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport. Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 288Wysokość całkowita [mm]: 42,2Średnica otworu centrującego [mm]: 70Grubość max/min [mm]: 25,0/22,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.38011L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 286Wysokość całkowita [mm]: 69,2Średnica otworu centrującego [mm]: 65,5Grubość max/min [mm]: 9,9/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport. Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).Rozstaw otworów [mm]: 5x110,0Średnica zewnętrzna [mm]: 288Wysokość całkowita [mm]: 42,2Średnica otworu centrującego [mm]: 70Grubość max/min [mm]: 25,0/22,0
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Wysokowęglowe tarcze hamulcowe EBC Blade BSD to wysoko wydajne tarcze, wykonane z unikalnego materiału znanego jako „discalloy”. Tarcze o wysokiej zawartości węgla i krzemu ze specjalnie zaprojektowanymi nacięciami w kształcie ostrza, które skutecznie usuwają gazy i zanieczyszczenia oraz redukują hałas w trakcie hamowania.
Wysokowęglowe tarcze hamulcowe EBC Blade BSD to wysoko wydajne tarcze, wykonane z unikalnego materiału znanego jako „discalloy”. Tarcze o wysokiej zawartości węgla i krzemu ze specjalnie zaprojektowanymi nacięciami w kształcie ostrza, które skutecznie usuwają gazy i zanieczyszczenia oraz redukują hałas w trakcie hamowania.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Wykonane z wysokiej jakości stopów odlewniczych, poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
EBC RedStuff to flagowy produkt EBC, przeznaczony do użytku w cięższych i szybkich samochodach. Zapewnia znaczną poprawę hamowania oraz niezmienne działanie w trakcie powtarzających się gwałtownych hamowań. To klocki o wyjątkowo niskim współczynniku pylenia (od 60 do 90%), powodując, że felgi i koła pozostają czyste przez długi czas, zachowując...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.