Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35056SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 315Wysokość całkowita [mm]: 83Średnica otworu centrującego [mm]: 85Grubość max/min [mm]: 30,0/27,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35070SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 272Wysokość całkowita [mm]: 96,9Średnica otworu centrującego [mm]: 85Grubość max/min [mm]: 16,2/14,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.35056L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 315Wysokość całkowita [mm]: 83Średnica otworu centrującego [mm]: 85Grubość max/min [mm]: 30,0/27,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.35070L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 272Wysokość całkowita [mm]: 96,9Średnica otworu centrującego [mm]: 85Grubość max/min [mm]: 16,2/14,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.35056L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x130,0Średnica zewnętrzna [mm]: 315Wysokość całkowita [mm]: 83Średnica otworu centrującego [mm]: 85Grubość max/min [mm]: 30,0/27,4
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.09270. Cena za komplet na oś.
Klocki do samochodów uzytku codziennego, które nie wymagaja sportowej wydajnosci. Zapewniaja wyrazna poprawe skutecznosci w porównaniu do klocków fabrycznych. Klocki StopTech Street oferuja wiekszy poziom tarcia, niskie pylenie, wieksza odpornosc na halas i wibracje i stabilna wydajnosc w szerokim zakresie temperatur.Cena za komplet na os.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series wykonane są ze stali o wysokiej zawartości węgla. Formuła XG-150 została zaprojektowana tak, aby umożliwiać tarczy radzenie sobie ze ekstremalnymi temperaturami przez dłuższy czas. Bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych, charakteryzujący się wysokiej jakości wykonaniem. Dla kierowców szukających zwiekszonej skuteczności...
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series XS to najwyższej jakości bezkierunkowe, nawiercane krzyżowo i nacinane tarcze hamulcowe DBA. Dzięki zastosowaniu nawiertów i nacięć zwiękoszna jest liczba punktów wylotowych, umożliwiających pozbycie się gazów i pozostałości materiału ciernego z klocków hamulcowych. Tarcze wykonane ze stali z wysoką zawartością węgla z...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Bluestuff NDX to pierwszy na świecie produkt torowy i wyścigowy, który uzyskał homologacje do użytku ulicznego, zatwierdzoną przez ECE R90. Bluestuff może pochwalić się podobnym współczynnikiem tarcia, ale w szerszym zakresie roboczym. Dodatkową zaletą jest znacznie szybszy proces ułożenia, zapewniając doskonałą modulację pedału hamulca.
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.