Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35034SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 290Wysokość całkowita [mm]: 55,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 10,0/8,3
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35058SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 300Wysokość całkowita [mm]: 46,5Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 28,0/25,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.35034L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 290Wysokość całkowita [mm]: 55,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 10,0/8,3
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.35058L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 300Wysokość całkowita [mm]: 46,5Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 28,0/25,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.35034L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 290Wysokość całkowita [mm]: 55,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 10,0/8,3
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.35058L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 300Wysokość całkowita [mm]: 46,5Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 28,0/25,4
Klocki hamulcowe StopTech Street Select zapewniają lepsze hamowanie przy jednoczesnej redukcji hałasu i pyłu. Do zestawu są dołączone podkładki, które eliminują hałas i wibracje. Szczeliny odprowadzające gaz optymalizują skuteczność hamowania, szczególnie w trakcie powtarzających się zatrzymań. Mieszanka cierna dopasowana jest do danego zastosowania,...
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Street - 308.08720. Cena za komplet na oś.
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.08760. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na przednią oś z serii Sport - 309.08720. Cena za komplet na oś.
Sportowe klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Sport - 309.08760. Cena za komplet na oś.
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Sportowe klocki hamulcowe z wysokim współczynnikiem tarcia poprawiające skuteczność hamowania nawet o 30%. Cechują się niskim stopniem zużycia tarczy hamulcowej oraz doskonałą kontrolą hamulca i reakcji na pedał. Nadają się do wszystkich aut osobowych oraz SUV zarówno do jazdy miejskiej jak i autostradowej. EBC Yellowstuff to prawdziwe klocki typu...
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
MX72 PLUS to dalszy rozwój godnej zaufania mieszanki MX72, o jeszcze wyższej odporności na ciepło i lepszej pracy w początkowej fazie hamowania niż MX72 i skupia się głównie na kontroli hamowania. MX72-PLUS utrzymuje siłę hamowania w bardzo wysokich temperaturach i nadaje się zarówno do jazdy ulicznej, jak i na torze.Te klocki występują również w...
Klocki hamulcowe Endless MX72 posiadają mieszankę ceramiczno-węglowo-metaliczną, opracowaną z myślą o ekstremalnych prędkościach i mocy. Nadają się również do stosowania w układach hamulcowych z systemami ABS i EPS. MX72 jest mieszanką o wysokiej odporności na ciepło, która może być również używana na torze wyścigowym.Te klocki występują również w...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.
Tarcze hamulcowe EBC Ultimax USR charakteryzują się cichszą pracą niż tarcze z serii Turbo Groove. Bezpośrednie zamienniki seryjnych tarcz, posiadające powierzchowne nacięcia, które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi, zapewniając poprawę usuwania gazów i zanieczyszczeń z układu hamulcowego oraz równoległe zużycie klocków.