Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35113SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 257,9Wysokość całkowita [mm]: 57,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 8,0/7,0
Tarcze hamulcowe StopTech Sport zapobiegaja oszkleniu klocków i poprawiaja skutecznosc hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Wyprodukowane z wysokiej jakosci odlewu stali wysokoweglowej. Naciecia i nawiercenia zapewniaja lepsze odprowadzanie pylu z klocka. Bezposredni zamiennik tarcz fabrycznych.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Klocki hamulcowe wysokiej jakości na tylną oś z serii Street - 308.13580. Cena za komplet na oś.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Tarcze gładkie DBA Street Series to bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych. Idealne dla kierowców szukających drobnej poprawy wydajności i mniejszego zużycia. Pokryte powłoką antykorozyjną, która chroni tarczę przed ekstremalnymi warunkami atmosferycznymi, zachowując niezmieniony wygląd i skuteczność.
Tarcze nacinane DBA Street Series T2 to zamiennik części seryjnych, charakteryzujący się specjalnie zaprojektowanym systemem nacięć, redukujący wibracje i hałas, co zapewnia cichsze, bardziej responsywne i płynniejsze czucie pedału hamulca. Tarcze hamulcowe z serii DBA Street wyposażone są w system wentylacji „Kangaroo Paw”. Zapewnia większe rozpraszanie...
Tarcze hamulcowe DBA 4000 Series wykonane są ze stali o wysokiej zawartości węgla. Formuła XG-150 została zaprojektowana tak, aby umożliwiać tarczy radzenie sobie ze ekstremalnymi temperaturami przez dłuższy czas. Bezpośredni zamiennik tarcz fabrycznych, charakteryzujący się wysokiej jakości wykonaniem. Dla kierowców szukających zwiekszonej skuteczności...
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
Tarcze nacinane DBA 4000 Series T3 to idealne rozwiązanie dla entuzjastów osiągów poszukujących wydajnego rozwiązania hamowania o niezrównanej stylistyce i wyglądzie. Konstrukcja tarczy hamulcowej w postaci nacięć T3 została opracowana przy użyciu najnowszego oprogramowania do projektowania oraz przeszła obszerne testy na drodze i torze wyścigowym....
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.