Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Filtry
Ładowanie...
Tarcze hamulcowe Centric Premium posiadają powłokę galwaniczną, która zapobiega korozji oraz są podwójnie szlifowane, eliminując bicie i umożliwiając cichsze i płynniejsze hamowanie samochodu. Produkowane są zgodnie ze specyfikacją części OEM, przy użyciu tych samych procesów produkcyjnych oraz zgodnie ze standardami jakości QS i ISO.Cena za komplet (2...
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35011SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 262Wysokość całkowita [mm]: 44,5Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 22,0/19,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.35014SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 258Wysokość całkowita [mm]: 55,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 9,0/7,3
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.35011L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 262Wysokość całkowita [mm]: 44,5Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 22,0/19,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercano-nacinane, z serii StopTech Sport - 127.35014L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 258Wysokość całkowita [mm]: 55,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 9,0/7,3
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.35011L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 262Wysokość całkowita [mm]: 44,5Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 22,0/19,4
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nawiercane, z serii StopTech Sport - 128.35014L/R. Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x112,0Średnica zewnętrzna [mm]: 258Wysokość całkowita [mm]: 55,3Średnica otworu centrującego [mm]: 67Grubość max/min [mm]: 9,0/7,3
tarcze odpowiadają osiągom części fabrycznych i zapewniają doskonałą ochronę przed rdzą i korozjązapewniają dłuższą żywotność i wspaniały wygląd przez cały okres eksploatacji pojazdupreparaty metalurgiczne składające się ze stopów G11H18 Enhanced Carbon lub G12H17 High Carbonbezpośredni zamiennik OEM, bez potrzeby dodatkowych przygotowań
Przewody hamulcowe EBC są produkowane z najwyższej jakości materiałów. Pokryte są oplotem ze stali nierdzewnej. Posiadają precyzyjnie obrobione końcówkami ze stali nierdzewnej klasy 303, oferując najwyższą jakość pod względem wytrzymałości i odporności na korozję.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
Gładkie tarcze hamulcowe EBC Standard to wysokiej jakości zamiennik tarcz fabrycznych, zapewniający cichą pracę i wysoki komfort użytkowania. Idealne do nieagresywnej jazdy. Wykonane ze specjalnego żeliwa G3000.
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
EBC GreenStuff to najpopularniejszy produkt z szerokiej gamy klocków hamulcowych EBC Brakes, sprzedając ponad 4 miliony kompletów na całym świecie. Zapewniają zauważalną poprawę hamowania w stosunku do hamulców fabrycznych (nawet o 15%).
Ferodo DS2500 to jedne z najbardziej wydajnych klocków do samochodów wyścigowych na rynku. Oferują doskonałe osiągi skuteczności hamowania. Głównymi cechami DS2500 są: przystosowanie do dużej gamy samochodów wyścigowych i wyczynowych, dobra żywotność, brak konieczności dogrzewania oraz wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.
Mieszanka Ferodo DS Performance została zaprojektowana specjalnie do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek wyścigowych (wysoki współczynnik tarcia, brak blaknięcia), ale ma poprawioną wydajność na zimno, oraz zapewnia niskie zużycie tarczy, obniżony hałas i niskie pylenie. Posiada certyfikat R90 (norma UE dla klocków...
Tarcze EBC GD Sport Turbo Groove posiadają zarówno nacięcia jak i nawiercenia, aby zapewnić najwyższy poziom chłodzenia potrzebny do wysokiej wydajności jazdy ulicznej, holowania przyczep, jazdy z napędem 4x4, driftu i okazjonalnej jazdy torowej.