Tarcze Girodisc do Audi - duże rabaty

giro_audi_slider.jpg

Tarcze Girodisc z rabatem do 25% dostępne od ręki!

Dwuczęściowe tarcze nacinane marki Girodisc do Audi

Tylko teraz w promocyjnej cenie, ilość sztuk ograniczona!

Audi RS3 8P

Średnica zewnętrzna [mm]: 370 mm

  • -25%

    Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych

    • Strona zabudowy: przód
    • Średnica zewnętrzna (mm): 370
    • Wysokość całkowita (mm): 60
    • Grubość tarczy max/min (mm): 32/30
    Wysyłka 24h
    5 497,50 zł 7 330,00 zł
    Obniżka!

Audi RS3 8V

Średnica zewnętrzna [mm]: 370 mm

  • Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych

    • Strona zabudowy: przód
    • Średnica zewnętrzna (mm): 370
    • Wysokość całkowita (mm): 59.8
    • Grubość tarczy max/min (mm): 34/32
    Wysyłka 24h
    7 330,00 zł

Audi RS6 C6

Średnica zewnętrzna [mm]: 390 mm

  • -25%

    Dwuczęściowa konstrukcja z lekkim dzwonem wykonanym z aluminium lotniczegoNiższa waga średnio o 4 kg od standardowych tarczRotory tarcz ze stali o wysokiej zawartości węglaNacięcia kierunkowe usprawniające usuwanie pyłu z klocka72 kanały chłodzące o zoptymalizowanym przepływieSprawdzony produkt w zastosowaniach wyścigowych i ulicznych

    • Strona zabudowy: przód
    • Średnica zewnętrzna (mm): 390
    • Wysokość całkowita (mm): 59.7
    • Grubość tarczy max/min (mm): 36/34
    Wysyłka 24h
    6 495,00 zł 8 660,00 zł
    Obniżka!

Dwuczęściowe tarcze hamulcowe Girodisc

Girodisc oferuje najwyższej jakości układy hamulcowe produkcji USA, specjalizując się w tarczach dwuczęściowych przeznaczonych do pojazdów torowych i drogowych o wysokich osiągach. Głównym celem produktów Girodisc jest zmniejszenie nieresorowanej i całkowitej masy pojazdu oraz zwiększenie wydajności chłodzenia tarczy hamulcowej przy zachowaniu wymiarów fabrycznych. Osiąga się to dzięki zastosowaniu dwuczęściowej konstrukcji tarczy i ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Tarcze hamulcowe Girodisc

Produkt dorównujący wyścigowym specyfikacjom

Pierścień tarczy wykonany jest z żeliwa o wysokiej zawartości węgla, dorównując specyfikacji, z której korzystają profesjonalne zespoły wyścigowe. Tarcze posiadają wloty powietrza, działąjące jak pompa odśrodkowa, która przepycha powietrze przez tarczę, chłodząc ją i pozwalając na dłuższą pracę w ciężkich warunkach. Dzięki temu układ hamulcowy pracuje wydajniej i w wyższych temperaturach niż produkt dostarczany od producenta samochodu lub standardowe zamienniki.

Tarcze hamulcowe Girodisc

Ultrawydajne chłodzenie

Wykończenie tarczy w formie nacięć powoduje, że pył oraz gazy pochodzące z klocków powstałe w trakcie hamowania są skutecznie odpowadzane, zapobiegając przedwczesnemu przegrzaniu się układu hamulcowego. Odpowiedni dla lewej i prawej strony samochodu kierunek nacięć zapewnia optymalny proces chłodzenia, w przeciwieństwie do części rozwiązań fabrycznych, gdzie kierunek nacięć jest jednakowy dla obu stron.

Tarcze hamulcowe Girodisc

Tarcze lżejsze o ok. 2 kg od standardowych

Centralna część tarczy wykonana jest z aluminium o specyfikacji 6061-T6, szeroko wykorzystywanej w branży lotniczej, dzięki czemu tarcza jest lżejsza średnio o 2 kilogramy od standardowego zamiennika. Tarcze Girodisc, zanim opuszczą fabrykę, są starannie sprawdzane pod kątem jakości i ewentualnego "bicia". Wynik badania jest zapisywany ręcznie przez pracownika Girodisc na pomarańczowym kartoniku, który jest dołączany do każdej tarczy, dzięki czemu użytkownik ma pewność, że produkt stanowczo spełnia przyjmowane normy i wartości nie przekraczają 0.01 mm.

Tarcze hamulcowe Girodisc

Pływająca konstrukcja

Tarcze posiadają pływający system mocowania. W tym celu wykorzystano 12 śrub ze stali stopowej o wysokiej wytrzymałości pokrytych kadmem w celu zapewnienia długotrwałej odporności na korozję. Śruby przyjmują obciążenie podczas hamowania, jednocześnie pozwalając na minimalne przemieszczanie rotoru i zapewniając równomiernie wycieranie się klocka względem tarczy. Aby tarcze nie wydawały hałasu w niskich temperaturach, śruby są skręcone ze sprężynowymi podkładkami, które umożliwiają rozszerzalność cieplną pierścienia, jednocześnie eliminując charakterystyczny efekt stukania związany ze specyfiką konstrkucji tarcz dwuczęściowych.

Tarcze hamulcowe Girodisc

Alternatywa dla tarcz ceramicznych

Girodisc posiada w swojej ofercie również zamienniki tarcz karbonowo-ceramicznych, które charakteryzują świetnymi osiągami, ale przekraczają kilkukrotnie ceny tarcz stalowych, co przy jeździe torowej może przynieść niebagatelne koszty. Dlatego w wielu samochodach z fabrycznymi tarczami ceramicznymi Girodisc oferuje swoje stalowe odpowiedniki, zachowując przy tym wysoką wydajność i skuteczność.


Płatności obsługują
Partner logistyczny