Brak produktów
Znajdź hamulce do Twojego samochodu do szybkiej jazdy i motorsportu
Wszystkie produkty w naszym outlecie są dostępne od ręki.
Uwaga! Liczba produktów ograniczona!
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.44110SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 269Wysokość całkowita [mm]: 64,6Średnica otworu centrującego [mm]: 55,1Grubość max/min [mm]: 8,9/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.44110SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 269Wysokość całkowita [mm]: 64,6Średnica otworu centrującego [mm]: 55,1Grubość max/min [mm]: 8,9/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.44110SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x100,0Średnica zewnętrzna [mm]: 269Wysokość całkowita [mm]: 64,6Średnica otworu centrującego [mm]: 55,1Grubość max/min [mm]: 8,9/8,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22009SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,3Średnica zewnętrzna [mm]: 337Wysokość całkowita [mm]: 62,3Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 30,0/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120Średnica zewnętrzna [mm]: 354Wysokość całkowita [mm]: 75,2Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20,0/17,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22015SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,0Średnica zewnętrzna [mm]: 360Wysokość całkowita [mm]: 81,1Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 29,9/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120Średnica zewnętrzna [mm]: 354Wysokość całkowita [mm]: 75,2Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20,0/17,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22015SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,0Średnica zewnętrzna [mm]: 360Wysokość całkowita [mm]: 81,1Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 29,9/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120Średnica zewnętrzna [mm]: 354Wysokość całkowita [mm]: 75,2Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20,0/17,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22015SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,0Średnica zewnętrzna [mm]: 360Wysokość całkowita [mm]: 81,1Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 29,9/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120Średnica zewnętrzna [mm]: 354Wysokość całkowita [mm]: 75,2Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20,0/17,0
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22015SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,0Średnica zewnętrzna [mm]: 360Wysokość całkowita [mm]: 81,1Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 29,9/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120Średnica zewnętrzna [mm]: 354Wysokość całkowita [mm]: 75,2Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20,0/17,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22017SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120Średnica zewnętrzna [mm]: 354Wysokość całkowita [mm]: 75,2Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20,0/17,0
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22009SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,3Średnica zewnętrzna [mm]: 337Wysokość całkowita [mm]: 62,3Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 30,0/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Sportowe tarcze hamulcowe na przednią oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22009SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x120,3Średnica zewnętrzna [mm]: 337Wysokość całkowita [mm]: 62,3Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 30,0/27,0
Sportowe tarcze hamulcowe na tylną oś, nacinane, z serii StopTech Sport - 126.22010SL/SR.Cena za komplet (2szt: prawa i lewa).Rozstaw otworów [mm]: 5x119,7Średnica zewnętrzna [mm]: 350Wysokość całkowita [mm]: 59,6Średnica otworu centrującego [mm]: 79Grubość max/min [mm]: 20/17
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).
Tarcze hamulcowe Centric serii 125 wykonane są ze stopu wysokowęglowego, który znacznie zmniejsza możliwość piszczenia klocków. Opatentowane stopy molibdenu i chromu zwiększają odporność na pękanie podczas pracy z wysoką wydajnością, jednocześnie zwiększając siłę tarcia, poprawiając skuteczność i siłę hamowania.Cena za komplet (2 szt.: prawa i lewa tarcza).