Komunikat dot. aktualnej sytuacji produktów marek Stoptech i Centric Parts

Komunikat dot. aktualnej sytuacji produktów marek Stoptech i Centric Parts

BigBrake.pl, sklep internetowy należący do firmy American Pads And Brakes Sp. z o.o. w Warszawie, w związku ze statusem oficjalnego polskiego dystrybutora produktów StopTech i Centric Parts, pragnie przekazać ważne informacje dotyczące aktualnej sytuacji produktów tych marek w Polsce.

   

Realizacja zamówień produktów StopTech i Centric Parts

Informujemy, że od 1 maja br. realizacja zamówień produktów marki StopTech oraz Centric Parts jest zawieszona do odwołania. Związane jest to z procesem zmiany lokalizacji magazynu w USA i jednocześnie wstrzymaniem przez producenta wysyłek towarów ze Stanów Zjednoczonych do Europy.

Powyższy komunikat dotyczy produktów marki StopTech oraz Centric Parts oznaczonych jako "Produkt na zamówienie", niedostępnych w magazynach w Europie. Wszystkie produkty oznaczone statusami "Wysyłka 24h" oraz "Na zamówienie 10 dni" są realizowane bez przeszkód do wyczerpania zapasów.

  

Informacja o przyspieszonym zużyciu klocków hamulcowych StopTech Sport na torze wyścigowym wyprodukowanych w 2022 roku

Informujemy, że klocki hamulcowe StopTech Sport wyprodukowane w 2022 roku mają tendencję do szybszego zużycia w warunkach jazdy na torze wyścigowym, w porównaniu do tych samych produktów dostarczonych w latach ubiegłych. Według naszej wiedzy, w zależności od stylu jazdy oraz stanu technicznego samochodu, klocki hamulcowe StopTech Sport z partii produkcyjnej realizowanej w 2022 roku, mogą zużyć się nawet 100% szybciej w porównaniu do produktów tej serii z lat ubiegłych. Wszystkich użytkowników klocków hamulcowych Stoptech Sport prosimy o uważne sprawdzanie stanu zużycia klocków przed każdym wyjazdem samochodu na tor wyścigowy.

Zgodnie z regulaminem sklepu, konsument ma prawo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 ustawy o Prawach konsumenta.

W przypadku, gdy termin 14 dni od daty zakupu został przekroczony, prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@bigbrake.pl lub telefoniczny: +48 530-333-362 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9-17). Każdy taki przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie przez sklep internetowy BigBrake.pl.

  

- Zarząd American Pads And Brakes Sp. z o.o.


Płatności obsługują
Nasz partner logistyczny